SDA

در این سایت دانلود و آپلود فایل انجام داده میشود و بازی ها و اکانت بازی و غیر.....

SDA

در این سایت دانلود و آپلود فایل انجام داده میشود و بازی ها و اکانت بازی و غیر.....

در این سایت دانلود و آپلود فایل انجام داده میشود و بازی ها و اکانت بازی و غیر..... در اینجا ما گفت و گو بین شما دوستان داریم کم کم سایت اصلی ساخته میشود پس لطفا حمایت کنید باتشکر از سایت وبلاگدهی بلاگ

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

نرم افزار Flip Boom Classic نام برنامه ای است که برای طراحی های خلاقانه کوودکان ساخته شده و به آنها اجازه می دهد به راحتی هر چه در ذهن دارند به تصویر بکشند . نرم افزار Flip Boom Classic همچنین باعت تحریک و تشجیع ازادانه آنها می شود . بر اساس اصول انیمیشن سنتی نرم افزار طراحی های خلاقانه برای کودکان شبیه سازی برای تحریک قدرت بیان تخیل کودکان به شمار می رود . همچنین این نرم افزار از محیطی آسان و کاربر پسند و مورد رضایت کودکان ساخته شده و باعث می شود آنها کار با این نرم ازفار را بعنوان تفریح و سرگرمی به حساب بیاورند . دانلود فارسی نرم افزار Flip Boom Classic طراحی های خلاقانه برای کودکان را برای کودکانی که می خواهند شروع به انیمیشن سازی کنند پیشنهاد می کند . امیدواریم که از این نرم افزار بسیار جالب و کاربردی استفاده کنید .

تصاویری از محیط نرم افزار Flip Boom Classic

دانلود نرم افزار Flip Boom Classic طراحی های خلاقانه برای کودکانFlip Boom Classic 2

دانلود نرم افزار Flip Boom Classic طراحی های خلاقانه برای کودکان از دانلود فارسی  

 

 

 

 

 

 

 

برای دانلود روی

 

 

دانلود

 

- - ابتدا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج سازید .( راهنما )

- پس از انجام عملیات نصب فایل FlipBoomClassic.exe را از پوشه Redt در محل نصب نرم افزار کپی نموده و نرم افزار را اجرا نمایید .

 

 

 

رمز فایل فشرده :
www.download.ir
( پسورد را تایپ کنید )
 
امید وارم خوشتون بیاد
علیرضا
۲۶ آذر ۹۹ ، ۰۹:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

Counter Strike Global Offensives 1.37.7.0 کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند رضایت تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را جلب کند. این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

cs-go-2   cs-go-5

    

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

Os: Windows XP SP3 / Vista / 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: Pentium 4 3 GHz or dual core from Intel 2 GHz / AMD64X2
Memory: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista / 7 / 8.1 / 10)
Video Card: 128 MB VRAM compatible with DirectX 9.0 and the technology to support Pixel Shader 2.0b
Sound card: compatible with DirectX 9.0c
Free space on hard drive: 10 GB

 

 

 

راهنمای نصب

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  سپس فایل Setup.exe رو نصب کنید.

–  سپس بازی رو به صورت Administrator اجرا نمایید.

 

علیرضا
۲۰ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین بازی تفنگی برای سیستم متوسط :  Delta Force Black Hawk Down

Delta Force Black Hawk Down یکی دیگر از بهترین بازی های تفنگی برای سیستم های ضعیف است. یک بازی تیرانداز اول شخص که باید در آن ماموریت هایی را به عنوان یک تیرانداز حرفه ای انجام دهید ، بازی دارای طیف گسترده ای از سلاح ها می باشد. شما حتی با رم ۲ گیگابایتی تجربه بازی روانی و جذابی را خواهید گرفت.

Delta Force Black Hawk Down یکی دیگر از بهترین بازی های تفنگی برای سیستم های ضعیف است. یک بازی تیرانداز اول شخص که باید در آن ماموریت هایی را به عنوان یک تیرانداز حرفه ای انجام دهید ، بازی دارای طیف گسترده ای از سلاح ها می باشد. شما حتی با رم ۲ گیگابایتی تجربه بازی روانی و جذابی را خواهید گرفت.

 

کمترین سیستم مورد نیاز

  • پردازنده : پنتیوم III 733 مگاهرتز یا معادل آن
  • حافظه: ۲۵۶ مگابایت یا بالاتر مورد نیاز است
  • GPU: هر کارت D3D با ۳۲ مگابایت ram.
  • DirectX: نسخه ۸.۱ لازم است
  • ذخیره سازی: ۷۵۰ مگابایت فضای هارد دیسک مورد نیاز است

برای دانلود نسخه1 روی

 

 

 

دانلود1

 

 

برای دانلود نسخه 2روی

 

دانلود2

 

برای دانلود اصل بازی روی جمله زیر کلیک کنید::

 

 

دانلود بازی Delta Force Black Hawk Down با حجم 181 مگابایت

رمز: 

www.iranidata.com

 

 

مناسب سیستم های خیلی ضعیف

توجه قابلیت آنلاین و مولتی پلیرsurprise

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا
۰۶ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

بسم الله ارحمن الرحیم

دانلود بازی Call of Duty Warzone – 11th of November 2020 برای کامپیوتر

فصل ششم بازی Call of Duty Warzone تا تاریخ ۱۱م نوامبر ۲۰۲۰ – بیست و یکم آبان ماه ۱۳۹۹ بک آپ رسمی از بتل نت توسط وبسایت دانلودها آماده شده است. بازی دو حالت گیم پلی دارد: بتل رویال و Plunder. تکلیف بتل رویال که معلوم است، همانند بقیه بخش‌ها بازیکن‌ها در یک محیط فرود می‌آیند و می‌جنگند. اما «غارت» (Plunder) چیست؟ در Plunder پول حرف اول را می‌زند؛ هر تیمی که به یک میلیون دلار برسد و از پولش محافظت کند، برنده مسابقه خواهد شد. اگر در سی دقیقه وقت داده شده گروهی به این رقم نرسید، در نهایت تیمی که بیشترین پول را به دست آورده به عنوان برنده مسابقه را ترک می‌کند.

پول‌ها هم با انجام قراردادها، گشتن در محیط یا کشتن بقیه به دست می‌آیند. بخش جالب قضیه اینجاست اگر در این قسمت مردید، مقداری از پول‌تان می‌افتد و تیم حریف می‌تواند آن را بردارد. البته می‌توان با روش‌هایی از پول‌ها محافظت کرد ولی باز صد در صد نمی‌شود تضمین کرد و همچنان امکان از دست دادن‌شان وجود دارد. نقشه Plunder و بتل رویال یکی است ولی تعداد بازیکن‌ها در هر کدام فرق می‌کند.

Call of Duty Warzone Season 6 v1.29.0.8244068 DC20201111 PC-DLHA

آپدیت جدید بازی تا ۱۱م نوامبر ۲۰۲۰ اضافه شد

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Warzone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس توضیحاتی که در وبلاگ اکتیویژن راجع به بازی Call of Duty Warzone داده شده، هر دو حالت در یک سرزمین بزرگ به نام Verdansk اتفاق می‌افتند که در واقع از بازی اخیر سری یعنی Modern Warfare به این نسخه راه یافته است. این سرزمین بیش از ۳۰۰ نقطه کلیدی دارد و مناطق مختلفی با تم شهری و روستایی را شامل می‌شود. در ضمن، شما می‌توانید با دوستان خود و به صورت یک تیم سه نفره نیز بازی را انجام دهید. انواع و اقسام اسلحه‌ها و وسایل نقلیه همانند همیشه در این نسخه از بازی کال آف دیوتی هم در دسترس گیمرها خواهد بود که به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک می‌کند.

بتل رویالِ Warzone را هم می‌توان تک نفره بازی کرد و هم گروهی (دو نفره یا سه نفره). بد نیست بدانید بتل رویالِ بلک آپس ۴ از سه حالت تک نفره، دو نفره و چهار نفره پشتیبانی می‌کرد؛ در بتل رویالِ Warzone حداکثر اعضای گروه به رقمِ سه کاهش پیدا کرده است. محیط بازی Call of Duty Warzone تقریبا ۳ تا ۴ برابر بزرگ‌تر از بتل رویال بلک آپس ۴ است. این یعنی وارزون به راحتی می‌تواند با نقشه ۶۴ کیلیومترِ مربعیِ Erangel در پابجی رقابت کند؛ با توجه به اینکه ۱۵۰ نفر در بتل رویال با یکدیگر مبارزه می‌کنند این بزرگی نقشه کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. کال اف دیوتی وارزون اولین نسخه رایگان از این سری است که در سبک بتل رویال طراحی شده و هدف از عرضه آن رقابت با عناوینی همچون فورتنایت (Fortnite)، اسطوره‌های اپکس (Apex Legends) و پابجی (PUBG) است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core i3 4340 | AMD FX-6300

Graphics card: GeForce GTX 670 or 1650 | AMD Radeon HD 7950

Memory: 8GB RAM

Storage: 83 – 101GB available

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core i5 2500K | AMD Ryzen 5 1600X

Graphics card: GeForce GTX 970 or 1660 | AMD Radeon RX 580

Memory: 12GB RAM

Storage: 83 – 101GB free

 

 

 

راهنمای نصب

1) به این آدرس مراجعه کنید و وارد اکانت خود شوید. اگر اکانت ندارید، یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید.

نکته مهم! حتما موقع ثبت نام، کشور خود را ایران انتخاب نمایید. در غیر اینصورت، در بخش دریافت SMS تایید، مشکل خواهید خورد.

2) آخرین نسخه کلاینت Battle.net را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید که آپدیت شود.

3) وارد اکانت خود در محیط کلاینت شوید. بازی Call of Duty:MW که در اکانت شما موجود می باشد را انتخاب کرده و اقدام به نصب نمایید.

4) محل نصب بازی را انتخاب کنید. اجازه دهید مقداری دانلود شما جلو برود سپس آن را متوقف کنید. فایل دانلودی خود از دانلودها که آن را اکسترکت کرده اید، در پوشه ی نصب بازی خود قرار دهید.

5) در محیط کلاینت Battle.net بر روی گزینه ی Options -> Scan and Repair کلیک کنید.

6) پس از شناسایی دیتای شما، اگر آپدیتی لازم باشد، دانلود خواهد شد و سپس بازی قابل اجرا است.

 

رمز فایل:

 
www.downloadha.com

 

دانلود کلاینت Battle Net Client با حجم 2.2مگابایت

 

 

 

دانلود بازی Call of Duty Warzone Season 6 DC20201111-DLHA:

دارای62پارت میباشدcrying

حجم فایل: 123.7گیگابایت

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم

دانلود پارت 25 با لینک مستقیم

دانلود پارت 26 با لینک مستقیم

دانلود پارت 27 با لینک مستقیم

دانلود پارت 28 با لینک مستقیم

دانلود پارت 29 با لینک مستقیم

دانلود پارت 30 با لینک مستقیم

دانلود پارت 31 با لینک مستقیم

دانلود پارت 32 با لینک مستقیم

دانلود پارت 33 با لینک مستقیم

دانلود پارت 34 با لینک مستقیم

دانلود پارت 35 با لینک مستقیم

دانلود پارت 36 با لینک مستقیم

دانلود پارت 37 با لینک مستقیم

دانلود پارت 38 با لینک مستقیم

دانلود پارت 39 با لینک مستقیم

دانلود پارت 40 با لینک مستقیم

دانلود پارت 41 با لینک مستقیم

دانلود پارت 42 با لینک مستقیم

دانلود پارت 43 با لینک مستقیم

دانلود پارت 44 با لینک مستقیم

دانلود پارت 45 با لینک مستقیم

دانلود پارت 46 با لینک مستقیم

دانلود پارت 47 با لینک مستقیم

دانلود پارت 48 با لینک مستقیم

دانلود پارت 49 با لینک مستقیم

دانلود پارت 50 با لینک مستقیم

دانلود پارت 51 با لینک مستقیم

دانلود پارت 52 با لینک مستقیم

دانلود پارت 53 با لینک مستقیم

دانلود پارت 54 با لینک مستقیم

دانلود پارت 55 با لینک مستقیم

دانلود پارت 56 با لینک مستقیم

دانلود پارت 57 با لینک مستقیم

دانلود پارت 58 با لینک مستقیم

دانلود پارت 59 با لینک مستقیم

دانلود پارت 60 با لینک مستقیم

دانلود پارت 61 با لینک مستقیم

دانلود پارت 62 با لینک مستقیم

حجم فایل: 123.7گیگابایت

 

 

دوستان داغون شدمwink

مشکلی بود نظرات در خدمتم

علیرضا
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۴ نظر