SDA

در این سایت دانلود و آپلود فایل انجام داده میشود و بازی ها و اکانت بازی و غیر.....

SDA

در این سایت دانلود و آپلود فایل انجام داده میشود و بازی ها و اکانت بازی و غیر.....

در این سایت دانلود و آپلود فایل انجام داده میشود و بازی ها و اکانت بازی و غیر..... در اینجا ما گفت و گو بین شما دوستان داریم کم کم سایت اصلی ساخته میشود پس لطفا حمایت کنید باتشکر از سایت وبلاگدهی بلاگ

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

توجه توجه

پابجی لایت پیسی بسته شده دانلود نکنید

نکته: پابجی لایت پیسی جدید در راه است

پابجی لایت پیسی اصلی:surprise

دانلود بازی آنلاین و رایگان PUBG Lite 1.4.2.681 برای کامپیوتر:

به روز رسانی :

1399/02/28 نسخه PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS Lite v1.4.2.681 اضافه شد.

 

 

 

نسخه رایگانی از بازی PUBG را با گرافیک پایین تر به صورت رایگان منتشر کرده است. این نسخه آنلاین است و برای کامپیوتر می باشد . تفاوت این نسخه با نسخه پولی بازی، این است که گرافیک این نسخه کمی پایین تر است و روی سیستم های ضعیف تر نیز اجرا می شود . این نسخه از

بازی PUBG Lite

به صورت مستقل می باشد و تیم سازنده مخصوص خودش را دارد . بازی پابجی ( PUBG ) یا همان PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS یک بازی بسیار جذاب و پرطرفدار آنلاین است که باید برای زنده ماندن در آن با افراد دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید . در ابتدای بازی شما هیچ چیزی ندارید و باید سعی کنید تا مکان مهمات و تجهیزات مختلف دیگر را پیدا کنید و آنها را بردارید . در

بازی پابجی لایت

شما به صورت تیمی بازی خواهید کرد و دو تیم 8 نفره روبروی هم قرار خواهند گرفت تا در یک جزیره با یکدیگر مبارزه کنند .  با استفاده از موتور Cry Engine 4 ساخته شده است و بسیاری از شما عناوین پیشینی را که توسط این موتور بازی سازی ساخته شده، بازی کرده اید . این موتور از جذابیت های خاصی برای بازی سازان برخوردار است بطوریکه می تواند آنها را در تحقق ایده هایشان به خوبی یاری کند . بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS توسط شرکت PUBG برای پلتفرم ویندوز ساخته و عرضه شده است . این نسخه از بازی فعلا فقط در کشورهای تایلند ( Thailand )، بنگلادش ( Bangladesh )، اندونزی ( Indonesia )، مالزی ( Malaysia )، فیلیپین ( Philippines )، سنگاپور ( Singapore )، تایوان ( Taiwan ) هنگ کنگ ( Hong Kong )، برزیل ( Brazil ) و ترکیه ( Turkey ) و … اجرا می شود ( لیست کامل کشور ها را می توانید در راهنمای نصب مشاهده کنید). اگر VPN ای داشته باشید که آی پی شما را به آی پی یکی از کشور های گفته شده تغییر دهد، می توانید بازی کنید . این نسخه فعلا در مراحل تست قرار دارد به همین خاطر محدود به چند کشور است .

* این نسخه از بازی آنلاین و رایگان است و فعلا فقط در کشور های گفته شده، اجرا می شود *

 

نام: PUBG Lite
شرکت سازنده: PUBG Corporation
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: 1.4.2.681
آپدیت: 02 بهمن 1398
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: PC
سبک بازی: اکشن - ماجرایی - آنلاین

 

 

 

رمز فایل: www.download.ir (با دست خودتان تایپ شود)

 

 

 

 

راهنمای نصب نسخه v1.0.1.0

 - ابتدا تمام پارت های نسخه مربوطه را دانلود کرده و سپس با استفاده از برنامه Winrar آنها را استخراج نمایید . (راهنمای اکسترکت کردن فایل ها)

 - اگر هنگام اکسترکت کردن فایل های زیپ شده با ارور هایی از قبیل CRC یا Password مواجع شدید می توانید با استفاده از این راهنما فایل ها را تعمیر کنید .

 - فایل PUBG-Lite-Setup.exe را اجرا کنید و بازی را نصب کنید .

 - وارد این لینک شوید و یک اکانت در سایت PUBG بسازید .

 - آدرس ایمیل و پسورد اکانتی که ساختید را وارد لانچر بازی کنید و لاگین شوید .

توجه : این نسخه از بازی فعلا فقط در کشور های تایلند ( Thailand )، بنگلادش ( Bangladesh )، برونی ( Brunei )، کمبودیا ( Cambodia )، لاوس ( Laos )، میانمار ( Myanmar )، اندونزی ( Indonesia )، مالزی ( Malaysia )، فیلیپین ( Philippines )، سنگاپور ( Singapore )، تایوان ( Taiwan ) هنگ کنگ ( Hong Kong ) و ماکو ( Maku )، برزیل ( Brazil )، ترکیه ( Turkey ) و کشور های زیر اجرا می شود.

Afghanistan, Bhutan, India, Maldives, Nepal, Pakistan, Sri Lanka, Anguilla, Antigua and Barbuda, Argentina, Aruba, Bahamas, Barbados, Belize, Bolivia, Cayman Islands, Chile, Colombia, Costa Rica, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, French Guiana, Grenada, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Jamaica, Martinique, Mexico, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Suriname, Trinidad and Tobago, Uruguay, Venezuela و Virgin Islands.

اگر VPN ای داشته باشید که آی پی شما را به آی پی یکی کشور های گفته شده تغییر دهد، می توانید به صورت رایگان بازی کنید .

* منطقه زمانی ویندوز را نیز باید به کشور مورد نظر خود تغییر دهید. برای مثال اگر آی پی شما برای برزیل است، باید منطقه زمانی ویندوز را نیز به برزیل تغییر دهید.


نکات مهم در هنگام نصب بازی

 - همیشه برای اجرای بهتر بازی، از آپدیت بودن درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید .

 - دانلود آخرین نسخه درایور کارت گرافیک Intel HD Graphics Drivers

 - دانلود آخرین نسخه درایور کارت گرافیک AMD

 - دانلود آخرین نسخه درایور کارت گرافیک  Nvidia

 - بعضی از آنتی ویروس‌ها کرک بازی را به عنوان ویروس تشخصی داده و آن را پاک می کنند در نتیجه همیشه قبل از اکسترکت کردن فایل های زیپ آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید .

 - در هنگام نصب بازی از اتصال بازی به اینترنت جلوگیری کنید .

 

 

علیرضا
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

فارکرای 3

فار کرای ۳‏ یک بازی ویدیویی است که در سبک‌های تیراندازی اول شخص، بازی اکشن-ماجراجویی و دنیای آزاد توسط یوبی‌سافت مونترآل ساخت و انتشار یافته است. این بازی ابتدا در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۲ در استرالیا و سپس با فاصله چند روز در اروپا و آمریکای شمالی در دسترس عموم قرار گرفت.Far Cry 3 داستان و شخصیت‌های متفاوتی نسبت به قسمت‌های پیشین دارد.داستان این بازی پیرامون چند جوان است که برای تفریح و خوشگذرانی به جزیره «روک»، واقع در اقیانوس آرام سفر کرده‌اند و در آنجا توسط دزدان دریایی به اسارت درآمده‌اند. کاراکتر اصلی و تنها شخصیت قابل کنترل بازی، «جیسون برادی» یک توریست آمریکایی است. «واس و سیترا مونته‌نگرو» جزو دیگر شخصیت‌های پایه این بازی هستند.

 

 

بازی در دو بخش جزیره شمالی و جزیره جنوبی پی‌گیری می‌شود که هرکدام تحت کنترل یکی از دشمنان جیسون هستند. جیسون برادی به عنوان تنها کاراکتر قابل کنترل بازی با تلاش خود برای نجات دوستانش و نیز فرار از این جزیره، داستان فار کرای ۳ را شکل می‌دهد که به مرور زمان درگیر جزئیات بیشتری شده و افراد بیشتری وارد ماجرا می‌شوند.

یوروگیمر مناظر طبیعی و حیات وحش Far Cry 3 را یک دستاورد فنی شگفت‌آور توصیف کرده و نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را به این بازی داد؛ اما گیم تریلرز از حس تکراری که جزیره روک به گیمر می‌دهد انتقاد کرده و این بازی را شبیه کیش یک آدم‌کش خوانده است و نمره ۸٬۶ از ۱۰ را به این بازی داد. Far Cry 3 موفق شد در نهمین دوره جوایز آکادمی بازی‌های رایانه‌ای بریتانیا برنده جایزه بهترین بازی اکشن شود.

 

 

 

 

– حداقل سیستم مورد نیاز بازی : 

Operating System: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
RAM: 2GB
Video card: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM)
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest driver

– سیستم پیشنهادی :

Operating System: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or better / AMD FX-6100 @ 3.3 GHz or better
RAM: 4GB or more for Windows 7, Windows 8/8.1
Video card: nVidia GeForce GTX 560Ti (1024 VRAM) or better / AMD Radeon HD 6870 (1024 VRAM) or better

 

 

 

اطلاعات فایل

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 6.9 گیگابایت

 

تاریخ انتشار بازی : Nov.2012.28

تاریخ انتشار نسخه DODI فشرده : Dec.2018.28

قیمت بازی (صرفا جهت اطلاع) : 29.99$ قیمت برای شما رایگانheart

 

 

 

دانلود به شکل پارت پارت است

 

نسخه ElAmigos بازی در پارت های دو گیگابایتی : ( نسخه پیشنهادی )

 

پارت1

 

پارت2

 

پارت3

 

پارت4

 

 

دانلود نسخه فشرده DODI بازی با حجم 5.5 گیگابایت :

 

پارت1

 

پارت2

 

پارت3

 

 

 

کرک به صورن جداگانه:   دانلود

 

 

 

 

 

 

علیرضا
۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۰:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

فارکرای2:

نقشه بازی فارکرای 2:

این بازیکن نقش یک سرباز مزدور را بر عهده دارد که توسط یک سازمان ناشناس به یک کشور آفریقایی بی‌نام (UCA) فرستاده می‌شود تا یک تاجر بدنام اسلحه به نام جکال را ترور کند، که در حال فروش اسلحه به هر دو طرف درگیری است که شامل دو جناح شبه‌نظامی APR و UFell هستند. این اتحادیه خارجی‌ها هستند که می‌کوشند تا کشورهای مختلف آفریقا را متحد کنند و اتحادیه جوانان در تلاش است تا کشورشان را از این اتحادیه نجات دهد. بازیکن سوار تاکسی می‌شود و از منظره زیبا در مسیر رسیدن به تنها هتل پالا لذت می‌برد. راننده تاکسی به بازیکن در مورد رویدادهایی که در کشور اتفاق می‌افتند، اطلاعات می‌دهد و این گفت¬وگو نشان می‌دهد که اوضاع چقدر در حال وخیم شدن است.

هنگامی که تاکسی به هتل می‌رسد، بازیکن دچار حمله ناشی از مالاریا می‌شود و از آن¬جا خارج می‌شود و پس از مدتی در اتاق هتل بیدار می‌شود.

گیم پلی 

فارکرای ۲ متفاوت از بازی‌های قبلی در این سری است. یکی از ویژگی های آن، وجود یک جاده شنی با بیش از ۵۰ کیلومتر مربع (‏۱۹ مایل مربع) ‏زمین قابل‌دسترس است. بازیکن قادر است با APR یا UFale متحد شود که منجر به یک تجربه غیر خطی می‌شود.همچنین بازیکن به طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه از جمله خودروها، کامیون‌ها، قایق‌ها و حتی گلایدرهای آویزان دسترسی دارد. در گیم پلی، سبک‌های مختلف بازی از حمله مستقیم تا نفوذهای پنهانی وجود دارند. چشم‌انداز طبیعت موجود در این بازی از بیابان به ساوانا و از ساوانا تا جنگل را در بر می گیرد.

 

بازی چندنفره

​​​​​​​​فارکرای ۲ از بازی همزمان ۱۶ بازیکن آنلاین پشتیبانی می‌کند. چندبازیکنی شامل عناصری مشابه تک بازیکنی؛ مانند انتشار واقعی آتش، و آب و هوای دینامیک است. هم­چنین بازیکنان می‌توانند میزبان بازی‌های چند نفره بر روی نقشه‌هایی باشند که خودشان ساخته‌اند. ​

 

 

مناسب برای ویندوز

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

ویندوز xpبه بالا

سیپیو Intel Pentium 4 به بالا

رم یک گیگ به بالا

حافظه 4 گیگ به بالا

کارت گرافیک DirectX 9.0c به بالا

مناسب برای سیستم های ضعیف

 

 

 

 

باکس دانلود:

بر بروی دانلود در کادر کلیک کنید

باکس دانلود
       دانلود

 

 

حجم 3 گیگابایت

 

فایل سالم میباشد

قبلا از دانلود حتما بایستی نرم افزار Winrar و نرم افزار Ultra ISO رو داشته باشید برای دانلود این دو نرم افزار روی انها کلیک کنید.

دانلود کرک بازی رو کلمه

 

 

کرک

 

 

کلیک نمایید

پسورد کرک:

0game

 

 

علیرضا
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۸:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

کلش آف کلنز هک شده (نال کلش) آپدیت 29 مهر 1399

ویژگی سرور جدید نال کلش: دارای جم بینهایت ،دارا بودن دهکده دوم،قابلیت ساخت کلن و پیوستن به کلن دوستان،دارای ابرنیرو ،قابلیت اتک زدن در هر دو دهکده،قابلیت رک دادن و پرکردن رک دوستان، قابلیت چلنج در هر دو دهکده، افزایش  لول ، قابلیت وار زدن، دارای تمام نیروها و ساختمان های کلش اف کلنز جدید با تن هال 12 مثل الکترو دراگون ،کارگاه و ماشین محاصره ، دیوارهای مخصوص تن هال 12 ، اضافه شدن لول نیروها و…(دقیقا شبیه نسخه اصلی کلش )

نکته مهم: اگر سرور نالز برای شما اجرا نشد یا اینکه پیام آپدیت نسخه جدیدمشاهده کردید باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید!(بقیه بازی ها نیاز ندارد و بدون مشکل در ایران اجرا میشود)

 

دوستان برای دانلود بر روی

 

 

 

دانلود

 

 

کلیک کنید

در صورت مشکل در نظرات بنویسید.

 

لینک تعمیر شد

علیرضا
۲۹ آبان ۹۹ ، ۰۸:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان برای کلش آف کلنر هک شده (پلنیکس)فعال آپدیت 28 آبان 1399

نسخه های غیر فعال از روی سایت برداشته خواهند شد

ویژگی سرور پلنیکس کلش: دارای جم بینهایت ،دارا بودن دهکده دوم،قابلیت ساخت کلن و پیوستن به کلن دوستان،قابلیت اتک زدن در دهکده اول(عدم توانایی اتک زدن در دهکده دوم)،ساخت نیرو بصورت بینهایت ،دارای تمام برج ها( برج دراگون و مینیون،دارای کینگ جاینت و..)، دارای تمام کینگ ها(کینگ پکا،کینگ دراگ و….)،افزایش لول،افزایش کاپ

 

برای دانلود روی

 

 

 

دانلود

 

 

 

 

 

کلیک نمایید.

در صورت بروز مشکل در نظرات ثبت نمایید.

علیرضا
۲۹ آبان ۹۹ ، ۰۷:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

به نام خدا

نرم افزار اسپید فن برای کاهش دمای کیس و یا همان سیستم برای کاهش هنگی با افزایش سرعت فن به شکل اتومات در هنگام کار با سیستم برای دانلود روی

 

 

 

دانلود

 

 

کلیک نمایید

 

حجم 3 مگابایت

 

 

در صورت مشکل در نظرات بنویسید حتما پیگیری خواهد شد

 

 

 

 

 

 

علیرضا
۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۷:۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر

ممنون از حمایت شما عزیزان

علیرضا
۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۷:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز

فعالیت وبلاگ ما به شکل رسمی از امروز شروع میشه

عرضم به خدمتتان که از امروز من با یه سیستم بسیار قدیمی که فقط توانایی اتصال به یک اینترنت رو داره اینجارو با کمک سایت بلاگ عزیزheartساختم

دوستان صحبت کوتاه هم این بود که با هر چیزی میتونید به هدفتون برسیدenlightened

فقط کافیه هدفتون با زندگیتون یکی باشهyes

از امروز سایت ما برای دانلود نرم افزار و بازی و گفت و گوی شما دوستان عزیز شروع به کار میکنه و امیدوارم مارو حمایت کنید که به کمک خدا تعداد بره بالا بریم که شروع کنیم........mail

علیرضا
۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۶:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۴ نظر